دانلود آهنگ معین به نام شمال + متن آهنگ

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ معین به نام شمال + متن آهنگ

 دانلود

 ___________________________

دانلود آهنگ جدید معین تو که تمام دنیامی

 ___________________________

 متن آهنگ

هوا ابری و من با چشمای تر    دوباره بدون تو میرم سفر

شبیه یه تصویر بی حس و حال    دوباره بدون تو میرم شمال

با من حسرت پرسه تو اسکله    کنار تو با کمترین فاصله

با من عادت غرق دریا شدن    به عشق تو و تو دلت جا شدن

کدوم ساحل دنج پهلوی تو    بشینم پی ردی از بوی تو

صدف ها صدف موج غم با منه    دل تنگمو صخره پس میزنه

کدوم ساحل دنج پهلوی تو    بشینم پی ردی از بوی تو

صدف ها صدف موج غم با منه    دل تنگمو صخره پس میزنه

چه وقتی کجا قایق لحظه ها    منو میبره تا رسیدن به ما

شمال و غروب و معمای تو    کدوم روز خوب تماشای تو

امان از نم جاده و بغض من    میبارم برای سبک تر شدن

کدوم ساحل دنج پهلوی تو    بشینم پی ردی از بوی تو

صدف ها صدف موج غم با منه    دل تنگمو صخره پس میزنه

 

_______________________

 

نظر یادتون نره!


نظرات شما عزیزان:

آرامش در دل طوفان
ساعت11:39---7 مرداد 1394
افتضاح و خیانت ظریف
از دست نده


m.reza
ساعت2:15---13 تير 1394
Terminator Genisys 2015 دانلود فیلم
با بازی آرنولد


بهروز موروثی
ساعت2:14---13 تير 1394
دوست گلم بیا تو"شاید از مطالبم خوشت اومد. اگه خواستی تبادل لینک هم میکنم

آرامش در دل طوفان
ساعت11:39---7 مرداد 1394
افتضاح و خیانت ظریف
از دست نده


m.reza
ساعت2:15---13 تير 1394
Terminator Genisys 2015 دانلود فیلم
با بازی آرنولد


بهروز موروثی
ساعت2:14---13 تير 1394
دوست گلم بیا تو"شاید از مطالبم خوشت اومد. اگه خواستی تبادل لینک هم میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ، ، ،


برچسبها:



قالب ساز آنلاین